מתקין מזגנים מורשה תדיראן

מחפשים מתקין מזגנים מורשה תדיראן? זקוקים לאיש מקצוע מומחה אשר יבצע עבורכם עבודות של התקנת מזגני תדיראן באופן מקצועי ואיכותי? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מתקין מזגנים מורשה תדיראן

היום ניתן למצוא מגוון רחב של אנשי מקצוע אשר עוסקים בתחום מיזוג האוויר, אך לא כולם מספיק מקצועיים או בעלי הסמכות מספקות. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים כי את המזגן שלכם יתקין איש מקצוע מומחה אשר יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ויתן לכם הסברים מקצועיים ותמיכה, "יד הקור" היא התשובה.

למה דווקא "יד הקור" כשמדובר במזגני תדיראן?

"יד הקור" הינה חברה אשר מנוהלת על ידי דוד חיימוב, בעל ניסיון של למעלה מ 15 שנה בתחום, אשר מלווה על ידי צוות מקצועי ומומחה. דוד חיימוב הינו  מתקין מזגנים מורשה תדיראן, טורנדו, אלקטרה ופמלי והוא בעל היכרות עמוקה עם כל סוג של מזגן, גם בטכנולוגיות החדשות ביותר.

הידע הרב של צוות "יד הקור", והניסיון הרב שלהם בתחום, מאפשרים לצוות לבצע עבורכם עבודות התקנה של מזגנים על הצד הטוב ביותר.

בנוסף, אנו מקפידים להעניק לכל לקוח הדרכה מלאה על המזגן אותו הוא רכש, המלצות לתחזוקה נכונה של המזגן, הסבר על השימוש בו ועוד, כך שתוכלו ליהנות מהמזגן שלכם לאורך שנים רבות ללא כל בעיה.

טיפים לתחזוקה נכונה של המזגן שלכם

  1. לפחות פעם בשלושה חודשים הקפידו לבצע ניקיון של מסנני האוויר במזגן (בשימוש ביתי, בבתי עסק יש לבצע ניקיון פעם בחודש לפחות).
  2. בתקופות בהן אתם לא זקוקים לשימוש במזגן, הקפידו להפעיל אותו לפחות פעם בשבוע לכעשר דקות על מנת למנוע התייבשות של החלקים הרגישים בתוך מערכת המיזוג.
  3. הקפידו להשאיר מרווח באזור בו נמצא המדחס החיצוני על מנת שהוא יוכל לינוק אוויר ולפלוט אוויר ללא חסימות. חסימה של המדחס החיצוני עלולה לפגוע בפעולתו התקינה של המזגן שלכם.
  4. הקפידו לוודא תמיד כי הצינור אשר פולט את המים מתוך המזגן אינו חסום. חשוב לבדוק זאת באופן קבוע במיוחד עם הצינור לא עובר אל צנרת מים אלא מוציא את המים החוצה ולכן יכולים להיות גורמים שונים שיחסמו אותו.
  5. במידה וישנה תקלה במערכות החשמל דווחו מיד לטכנאי מזגנים מורשה בכדי לא לסכן אף אחד.