התקנת מזגן מחיר

אם אתם ישראלים, גם אתם לא יכולים לעבור את הקיץ בלי מזגן. הקיץ הישראלי הוא קיץ חם והוא נמשך לא מעט חודשים בשנה. מזגן צריך לעשות את העבודה בצורה מיטבית ובשביל זה צריך לבחור מזגן איכותי, ולא פחות חשוב מכך צריך לבחור חברה שתמכור ותתקין את המזגן, חברה מקצועית ואמינה. יש מזגנים שונים בטווחי מחירים שונים ואם אתם רוצים לדעת לגבי התקנת מזגן מחיר, הנה כמה דברים חשובים שיסבירו לכם מהם הפרמטרים החשובים.

התקנת מזגן מחיר בהתאם לסוג המזגן

הפרמטר החשוב ביותר בכל מה שקשור לאותה התקנת מזגן מחיר הוא סוג המזגן. איזה מזגן אתם צריכים? באיזה גודל? באיזה עיצוב? ובעיקר, כמה כוחות סוס אתם צריכים בהתאם לחלל בו הוא יהיה מוצב? האם מדובר על מזגן עילי או מזגן רצפתי? האם מדובר על מזגן מיני מרכזי או מערכת מולטי? האם הוא מזגן עם מערכת אינוורטר או שלא? (מערכת בקרה המווסתת את עוצמת המיזוג בהתאם לחום בחלל)

התקנת מזגנים

מיקום התקנת המזגן

עוד פרמטר חשוב הוא מיקום ההתקנה של המזגן. האם מדובר על בית קרקע או מדובר על בית בקומה עליונה? האם יש בבניין מעלית או שלא? האם מדובר על משרד בקומה ראשונה או על בניין משרדים רב קומות שהמשרד המיועד נמצא למעלה?

מתקין מוסמך מטעם חברת יד הקור

אם תפנו למתקין שאינו מוסמך סביר להניח שתקבלו מחיר נמוך יותר אך עבודה בהתאם. יש לא מעט חאפרים בשוק ואם אתם רוצים להיות בטוחים שהמזגן שלכם מותקן בצורה מקצועית אתם חייבים מתקין מוסמך. אל תוותרו על זה, עדיף לכם לשלם כמה שקלים יותר ולהיות עם שקט נפשי לשנים ארוכות.

למה להתקין דווקא על חברת "יד הקור"

כי בחברת יד הקור עובדים רק מתקינים מוסמכים, רק מתקינים מנוסים שלא מתפשרים על עבודה איכותית. בחברת יד הקור תמצאו צוות מנוסה ויעיל שעושה את העבודה על הצד הטוב ביותר ובמהירות רבה. אצלנו ביד הקור הלקוח לפני הכול ואנו עובדים קשה בשביל לרצות אותו כמו גם את מאות לקוחותינו האחרים.

פנו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית להתקנה!