טכנאי מזגנים אלקטרה – שירות מהיר במחירים נוחים

צריכים טכנאי למזגן אלקטרה? אנחנו הכתובת, יד הקור בניהולו של דוד חיימוב, טכנאי מזגנים אלקטרה מורשה עם ניסיון של יותר מעשור, מגיע אליכם לתיקון וטיפול בכל בעיה.

תקלות נפוצות במזגני אלקטרה

אלקטרה הוא אחד ממותגי המזגנים הנמכרים בארץ ונחשב למזגן טוב במיוחד, את רוב התקלות שניתן למצוא בו ואת הפתרונות אפשר ליחס גם למזגנים ממותגים מובילים אחרים והם נגרמים לרוב מבלאי שנוצר לאורך השנים כדוגמת: כבל שצריך להחליף, חוסר גז המשפיע ישירות על תהליך החימום קירור ועוד, איך ישנם תקלות ספציפיות שצריך להכיר כדי לפתור אותם כדוגמת: "חיישן סוללה" או חיישן "אוויר חוזר" שנמצאים במערכת הפנימית וגורמים מדי פעם לבעיות וכו'

הדבר שמבדיל אותנו מאחרים הוא היכרות העמוקה ורבת שנים עם המותג אלקטרה, אנו מכירים את כל הבעיות הייחודיות ויודעים לזהות אותם במהירות.

אחריות בכל עבודה

עם יד הקור אתם יכולים לישון בראש שקט, אצלנו לא רק שמתקנים כל בעיה מהשורש אלא מבטיחים שאם במידה התקלה תחזור, אנחנו נהיה שם בשבילכם, גם בתמיכה טלפונית וגם בשירות טכנאי אלקטרה עד הבית.

בסוים כל תיקון תקבלו את תוכנו בכתב עם תקופת אחריות הנדרשת וכמובן את הדרכים ליצור איתנו קשר בכל שאלה או בעיה שתעלה. 054-7360560 דוד

טכנאי מזגנים אלקטרה